KİRMAN ARYCANDA DE LUXE HOTEL

Fiyatı Sorunuz

KİRMAN ARYCANDA DE LUXE HOTEL Hakkında Genel Bilgiler

Otel Olanakları

Ücretsiz Olanaklar
  • Özel Plaj
  • Spor Salonu
  • Açık Havuz
  • Su Kaydırağı
  • Boccia
  • Kablosuz İnternet (128 kb)
  • TV Odası
  • Amfitiyatro
  • Emanet Kasası
  • Hamam
  • Masa Tenisi
  • Aerobik
  • Dart
  • Sauna
  • Voleybol
  • Step
  • Mini Futbol
  • Su Topu
  • Plaj Voleybolu
  • Animasyon
  • Mini Kulüp
  • Çocuk Oyun Alanı
Ücretli Olanaklar
  • Masaj
  • Bilardo
  • Kano
  • Vücut Bakım
  • Alışveriş Merkezi
  • Nargile
  • Çamaşırhane
  • Kuaför
  • Araç Kiralama
  • Doktor
  • Oda Servisi
  • Disko
  • Bovling
  • Jet Ski
  • Langırt
  • Parasailing
  • Çocuk Bakıcısı

Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

ÇALIŞANLAR • Tüm personele Covid-19 korunma yöntemleri ve bulaşma şartları ile ilgili eğitimler ilk günden bu yana verilmiştir ve düzenli olarak tekrar edilmektedir.
• İşe geliş ve gidişlerde kullanılan transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Araçların içinde koruyucu maske takmak zorunludur ve transfer araçlarının kapasiteleri %50 oranında kullanılarak fiziki mesafe bırakılmaktadır.
• Çalışanlar işe geldiklerinde sağlık taramasından geçirilmekte ve ateş ölçümleri yapılmaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personelin işe gelmemesi için bilgilendirme yapılmıştır.
• Personel ortak kullanım alanlarında bilgilendirici afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
• Üniformalar sıklıkla değiştirilmekte ve hijyenleri sağlanmaktadır.
• Tüm personel alanları sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir ve yeterli sayıda dezenfeksiyon ünitesi yerleştirilmiştir. Lojmanlarda aynı odada en fazla 2 kişi kalmaktadır. Personel yemekhanelerinde fiziki yapı ve servis şekli yeniden düzenlenmiştir. Tek kullanımlık servis malzemelerine yer verilmiştir.
• Tüm personel, çalışırken maske veya siperlik ile eldiven kullanmaktadır.
ÖNBÜRO
• Tüm giriş ve çıkış işlemleri sosyal mesafe kurallarına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir, güvenli bekleme alanları oluşturulmuştur. Mesafe işaretlemeleri yerleştirilmiştir.
• Misafirlerin bagajları ve eşyaları dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilmektedir.
• Misafirler için özel olarak tesislere geldiklerinde kendi telefonlarından Online Check-in işlemini gerçekleştirmeleri için sistem oluşturulmuştur. Böylece hızlı ve güvenli bir şekilde lobide karşılama içeceklerini yudumlarken giriş işlemini gerçekleştirebileceklerdir.
• Vale hizmeti isteyen misafirlerin araçlarına tek kullanımlık kıyafet/ maske ve eldiven ile binilmekte ve bu durumda araç anahtarı dezenfekte edilmektedir.
• Misafirler girişte termal kamera veya temassız ateş ölçümü uygulamaları, dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyon imkanları ile karşılanmaktadır. Talep edilmesi halinde misafirlere maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu ekipmanlar verilmektedir.
• Tüm misafirler, tesise girişte uygulamalar ve önlemler hakkında bilgilendirilmektedir.
• Oda kapı kartları girişten önce dezenfekte edilerek hazırlanmaktadır. Gerekli belgeleri doldurmak için kullanılması gereken kalemler paketlenmiş şekilde misafirlere verilmektedir.
• Otelden çıkış yapan misafirlerin oda kartları farklı kutularda saklanarak dezenfekte edilmektedir.
• Otellerde temassız pos cihazlarının sayısı arttırılmıştır.
• Misafirler otel ile ilgili tüm bilgilendirmelere mobil uygulama üzerinden ulaşıp, taleplerini iletebilmektedirler.
• Ayrıca Kirman Applition’dan misafirler, tesis hakkında tüm bilgileri alabilirler ve a la carte rezervasyonlarını yapabilirler. ODALAR • Oda temizliğinde çalışan personeller maske, eldiven ve galoş kullanmaktadır. Başka bir odanın temizliğine geçilirken bu malzemeler değiştirilerek yenileri temin edilmektedir. Aynı şartlar odalara giren tüm personel tarafından uygulanmaktadır.
• Misafir odalarının temizliğinde tek kullanımlık kullan at temizlik kağıtları ve bezleri kullanılmaktadır.
• Oda temizliğinde sağlığa zararı olmayan etkili dezenfektanlar kullanılmaktadır. Kapı kolları, bataryalar, kumanda, telefon, elektrik düğmeleri gibi yüzeyler her konaklamadan sonra dezenfekte edilmektedir.
• Odalarda bulunan yatak şalı ve dekor yastıkları ile yasal olarak zorunlu bulunması gerekenler dışında tüm kağıt/karton/sümen/deri malzemeler kaldırılmıştır.
• Misafir odalarında el dezenfektanı ve dezenfektanlı paket mendil bulundurulmaktadır. Talep edilmesi durumunda odalara maske gönderilmektedir.
• Tüm tekstil malzemeleri yüksek sıcaklıkta ve yeterli sürelerde yıkandıktan sonra, poşetlenerek otellere gelmektedir.
• Bir odada konaklayan misafirler çıkış yaptıktan sonra tüm buklet malzemeleri değiştirilerek yenileri yerleştirilmektedir.
• Odalardaki klima menfez ve üfleme kapaklarının detaylı dezenfekte işlemi her hafta yapılacak şekilde güncellenmiştir.
• Odalar temizlik sırasında ve misafirler çıkış yaptıktan sonra havalandırılmaktadır.
• Her misafir çıkısında, odalar ULV (chlorine dioxide) ile sislenmektedir. GENEL ALANLAR • Genel kullanım alanları sosyal mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiş ve gerekli önlemler alınarak, işaretlemeler yapılmış, bilgilendirme yazıları asılmıştır. • Sıklıkla dokunulan yüzeyler için ekstra dezenfekte işlemleri yapılmaktadır.
• Tüm havalandırma sistemleri sıklıkla dezenfekte edilmektedir ve kapalı alanların havalandırılması için mümkün olduğunca taze hava kullanılmaktadır.
• Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve bilgilendirmeler yapılmaktadır.
• Tüm genel alan mekanlarımızda ve WC’lerde el dezenfektasyon aparatları veya dezenfekte özelliği olan mendiller bulunmaktadır.
• Lobi alanı sıklıkla chlorine dioxide, genel alanların kapalı bölümleri ULV, kumaş koltuklar ise buhar makinası ile dezenfekte edilmektedir.
• Genel alan el kurutma ve saç kurutma makineleri kullanımdan kaldırılmıştır.
• Mağazalarda sosyal mesafe kuralları tanımlanmış ve uyulması için bilgilendirmeler yerleştirilmiştir. Her gün kapandıktan sonra veya açılıştan önce ULV dezenfektasyon yapılmaktadır.  
MUTFAK ALANLARI • Kirman Otelleri elit gıda güvenliği FSSC ile belgelenmiştir. Gıda üretim alanları için otellerde en üst hijyen ve kalite standartları uygulanmaktadır.
• Mutfak alanları, mutfakta kullanılan her türlü ekipman, tezgah ve saklama alanlarının temizlik ve hijyeni sıklıkla yapılmaktadır.
• Mutfak alanlarında sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmaktadır.
• Mutfak personelimiz koruyucu maske, bone, eldiven ile çalışmaktadır. Uyulması gereken kurallarla ilgili detaylı eğitimler verilmektedir.
• Kirli ekipmanlar sadece bulaşık makinasında yıkanmaktadır. YİYECEK & İÇECEK SERVİS ALANLARI • Bar ve restoranlarda klasik menüler kaldırılarak yerine; QR kod, Kirman App. üzerinden menüye bakma, duvara asma TV’lerde menüleri görebilme gibi imkanlar kullanılmaya başlanmıştır.
• Restoran girişinde ve barlarda el dezenfektasyon aparatları bulundurulmaktadır.
• Tüm servis personeli maske ile hizmet vermektedir.
•  Ana restoranlarda masalar sosyal mesafeye göre ayarlanmıştır. Ayrıca misafirlere özel olarak talep etmeniz durumunda her akşam ücretsiz olarak ana restorandan masa rezervasyonu da yapılabilmektedir. Misafirlerimiz tesise geldiğinde Guestrelations ekibi ile görüşerek masa rezerve edebilirler.
• Sosyal mesafenin korunabilmesi için barların önünde bulunan tabureler kaldırılmıştır. Barlar ve restoranlarda bekleme olabilecek her noktaya sosyal mesafeyi hatırlatan işaretlemeler uygulanmıştır.
• Bar ve restoranlarda masa ve sandalye düzenlemeleri sosyal mesafeye göre düzenlenmiştir.
• Çatal bıçak takımları tek kullanımlık ambalajlar içinde servis edilmektedir.
• Yiyecek ve içecek bölümlerinde yer alan self servis çay ve içecek makinası gibi araçlar kaldırılmıştır veya personel tarafından servis verilmesi sağlanmaktadır.
• Açık büfede yiyecekler ile teması engelleyecek bariyerler tasarlanmış ve servis, mutfak personelleri tarafından yapılmaktadır. Açık büfe restoranlardaki yoğunluğu azaltmak adına bazı a la carte restoranlarda da servis verilmeye başlanmıştır.
• Tüm yiyecek ve içecek ünitelerinde kirliler sadece bulaşık makinaları ile yıkanmaktadır.
• Yiyecek ve içecek alanlarında bulunan masa/tabure/bistro/sandalye her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir. Temizlik işlemlerinde kullan at malzemeler kullanılmaktadır. Kumaş koltuklar buhar ile dezenfekte edilmektedir.
• Temiz ve kirli malzemeyi taşıyan servis personelleri farklı kişiler olacak şekilde organize edilmiştir.
• Tüm karıştırıcılar ve pipetler poşetli servis edilmektedir.
• Masa örtüleri ve runner’lar her yeni misafirde değiştirilmekte ve kumaş peçete kullanılmamaktadır.
• Bütün gıdalar kapalı alanlarda veya üstü kapalı saklanmaktadır. HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE ALANLARI • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi hijyenik ve yasal koşullara uygun olarak yapılmaktadır.
• Tüm şezlonglar sosyal mesafeye uygun aralıklarla yerleştirilmiştir.
• Tüm havuz ve plaj havluları poşetli olarak veya sadece personel tarafından misafirlere verilmektedir. Ayrıca poşetli olarak da her gün odalara bırakılacaktır.
• Eğlence aktivitelerinin kalabalık ve yoğunluk yaratmayacak şekilde yeniden tasarımı yapılmış ve kullanım alanları sosyal mesafe kuralına göre organize edilmiştir.
• Eğlence aktiviteleri için açık alanlar tercih edilmektedir.
• Havuzlarda sosyal mesafe kuralına göre maksimum kullanıcı sayısı hesaplanarak cankurtaranlara bildirilmesi sağlanacaktır.
• Tesiste bulunan şezlonglar için oda numarasına göre rezervasyon yapılacaktır. Misafirler tesise geldiğinde Guestrelations ekibi ile görüşüp rezervasyon işlemini yapabilirler. Böylece tatiliniz boyunca şezlonglar sadece misafire ait olacaktır. SPA VE FITNESS • Sauna, hamam ve buhar odalarında kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara ve sosyal mesafe uygulamalarına göre sınırlandırılmıştır. Belirlenen alanlarda el dezenfektanı bulundurulmaktadır.
• Tek kullanımlık kullan at temizlik bezleri ve malzemeleri kullanılmaktadır.
• Masaj odalarında bulunan yatak şalı ve varsa dekor malzemeleri kaldırılmıştır.
• Masaj sırasında terapist maske kullanmaktadır.
• İçecek ikramlarında kullan at malzemeler kullanılmaktadır.
• Buklet malzemeleri tek kullanımlıktır.
• Islak mendillerin antiseptik veya yüksek alkol içerikli olanları kullanılmaktadır.
• SPA lobi alanı belirlenen sıklıkta chlorine dioxide ile dezenfekte edilmektedir. Kumaş bölümler buhar makinası ile temizlenmektedir.
• Her masajdan sonra odalar ULV ile sislenmektedir.
• Masaj odalarında fazla temas içeren bölgeler yoğun dezenfekte edilmektedir. Masaj yatakları ve özellikle baş bölümü her kullanımdan sonra dezenfekte edilir.
• Fitness alanları rezervasyon sistemi ile çalışmaya başlamıştır. Misafirler rezervasyon yaptırarak kapasiteye göre kullanabilirler.
• Fitness salonlarındaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar düzenlenmiş olup, her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır. Belirlenen alanlarda el dezenfektanı bulunmaktadır.
• Fitness salonlarını aynı anda kullanacak kişi sayıları sınırlandırılmıştır ve tek kullanımlık sabun, duş jeli, şampuan kullanılmaktadır. DEPO VE ARKA ALANLAR • Kirman Otelleri FSSC belgesi standartları gereği gıda tedarikçilerini denetlemektedir.
• Gıda malzemeleri denetlenerek seçilen tedarikçilerden satın alınmakta ve gereken tüm kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislere kabul edilmektedir.
• Tesislerde depolanma ve saklanma koşulları ile üretim biçimleri son derece hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.
• Otele ürün getiren firma görevlilerinin ateşi ölçülerek; yeni maske, eldiven, galoş ve bone takmaları sağlanmaktadır.
• Otel görevlisi her aracı indirdikten sonra ellerini yıkayarak ve eldivenini değiştirerek bir sonraki araca geçmektedir.
• Depoların ilgili hijyen listesine göre sık sık kontrolleri sağlanmaktadır. KALİTE UYGULAMALARI • Kirman Otellerin Pandemi Güvenliği Ekibi oluşturulmuştur.
• Üretici firmalar özellikle çapraz bulaşma ihtimaline karşı denetlenmektedir.
• Tesellüm alanlarında tedarikçi firmaların belirlenmiş kurallara göre çalışmaları sağlanmaktadır.
• Otel içinde bulunan mağazaların belirlenmiş kurallara göre çalışmaları sağlanmaktadır.
• Dezenfeksiyon noktaları takip çizelgesine göre misafir temas alanlarının temizlik, dezenfeksiyon sıklığının takibi ve etkinliği için ATP ölçümleri yapılmaktadır.
• Pandemi ile ilgili iş sağlığı güvenliği açısından oluşturulan risk, analiz, eğitim ve dağıtımının yapılması sağlanmıştır.
• Kirman Otelleri’nde bilgilendirici personel eğitimleri düzenlenmektedir.
• Güncellenmesi veya ilave yapılması gereken önlemlerle ilgili sıklıkla bilgilendirmeler yapılmaktadır.


Yeme/İçme

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilindeki yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-02.00 saatleri arasında ücretsiz. A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretsiz. A la carte restoranlar 15 Mayıs-15 Ekim tarihleri arasında hizmet veriyor.

Tüm büfelerde vegan misafirlere uygun kahvaltı, öğle ve akşam yemeği seçenekleri bulunuyor.

Tesiste glütensiz beslenme büfesi ve şeker hastalarına özel büfeler yer alıyor. Tesisin misafir ilişkileri ile görüşüldüğü takdirde misafirlerin ihtiyaçlarına uygun özel yiyeceklerin hazırlanması konusunda yardımcı olunuyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Meksika A la Carte Restoran
  • Osmanlı A la Carte Restoran
  • Akdeniz A la Carte Restoran
Hizmet Saatleri

07.00-11.00 Kahvaltı 12.00-17.00 Öğle Yemeği (Snack Restoran)
12.30-14.30 Öğle Yemeği (Ana Restoran)
12.00-16.00 Gözleme
18.30-21.30 Akşam Yemeği
19.00-21.00 A la Carte Restoran
22.00-01.00 Gece Büfesi
01.00-07.00 Gece Kahvaltı
 
Barlar;
 
10.00-00.00 Lobi Bar 10.00-00.00 Snack Bar
10.00-00.00 Pool Bar
12.00-16.00 Chardak Bar 12.00-07.00 Cafe Pub
21.00-00.00 Chardak Bar
 


Plaj

Denize sıfır konumda bulunan tesisin 200 m uzunluğunda özel plajı bulunuyor. Plajda alınan şezlong, şemsiye ve minder ücretsiz.


Konum

Okurcalar mevkiinde yer alan tesis, Manavgat merkeze 23 km, Side merkeze 25 km, Alanya merkeze 33 km, Antalya Havalimanı'na 90 km ve Antalya şehir merkezine 100 km mesafede konumlanıyor.


Spor/Eğlence

Tesiste animasyon bulunuyor. Tesisin belirlediği günlerde ise canlı müzik programı mevcut. Su sporları bulunuyor.


Çocuk/Bebek

Tesiste çocuk misafirler için 15 Mayıs-15 Ekim tarihleri arasında 4-12 yaş arası çocuklara hizmet veren mini kulüp, 13-18 yaş arası çocuklara hizmet veren ise maxi kulüp bulunuyor.

Mini kulübün kapalı alanları hizmete kapalıdır.


Balayı

Giriş günü oda süsleme ve dekor yapılması
Ücretsiz meyve sepeti ve şarap ikramı
Misafirin isteği doğrultusunda odaya bir gün ücretsiz kahvaltı servisi
A la carte restoranda romantik akşam yemeği (önceden rezervasyonlu)
Misafirin isteği doğrultusunda ana restoranda veya restoran terasında ücretli masa süsleme ile şampanya, şarap, pasta vb. ücretli servis olarak sunulmaktadır.


Spa / Wellness

Tesisin SPA ve wellness bölümünde sauna, hamam ve masaj hizmetleri gibi olanaklar bulunuyor.

Covid-19 önlemleri nedeni ile rezervasyonlu olarak misafir kabul ediliyor.


KİRMAN ARYCANDA DE LUXE HOTEL Konumu

KİRMAN ARYCANDA DE LUXE HOTEL HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ

Bu otel için toplam puanınız

Hizmet Kalitesi Nasıldı?

Odaların Temizliği Nasıldı?

Yemekler Nasıldı?

Otelin Konumu Nasıldı?


Otel Bilgileri

  • 0-13 Ücretsiz
  • Ultra Herşey Dahil
  • Alanya Uzaklık: 33.00 KM
  • Gazipaşa Havalimanı Hava Alanı: 75.00 KM
  • Alanya terminal: 33.00 KM

Benzer Oteller

ASRIN BEACH HOTEL

ASRIN BEACH HOTEL

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

OZ HOTELS İNCEKUM

OZ HOTELS İNCEKUM

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

KİRMAN LEODİKYA HİGH

KİRMAN LEODİKYA HİGH

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

ADENYA RESORT HOTELS

ADENYA RESORT HOTELS

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

KİRMAN ARYCANDA DE

KİRMAN ARYCANDA DE

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

WOME DELUXE HOTEL

WOME DELUXE HOTEL

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

ORANGE COUNTY RESORT

ORANGE COUNTY RESORT

Antalya Alanya

Ultra Herşey Dahil

368,00 TRY

THE LUMOS DELUXE

THE LUMOS DELUXE

Antalya Alanya

Fiyatı Sorunuz

© 2021 Tüm Hakları Saklıdır. Acente 2